Wednesday, August 10, 2011

op booked

assalamualaikum dan selamat pagi ladies.. 


hari sabtu telah berjaya booking OP..hoyeahhhhh.. dah lame saya perhatikan hasil kerja OP ni.. hasil kerja dia saya memang suka. saya tak suke gambar yang terlalu banyak edit..dan yang paling penting within my bajet. itu yang penting.. hehe..

dari awal tahun, lepas je tunang benda pertama yang saya sibuk carik adalah OP.. saya tak nak pisang berbuah dua kali macam dalam entry ini. so kali ni saya nak carik yang betul-betul boleh buat kerja. saya tau OP ni agak terkenal di kalangan b2b semua..tapi tak nak bagitau lagi sape die. hehe gedik.. lepas majlis nanti baru buat review ye.. ;)

pertemuan dengan OP ni sangat unik sebab kami berbincang dalam kereta. kami ber4(saya, encik tunang, OP dan his wife) duduk berbincang dalam kereta sebab kat luar hujan. dia cakap selalu dia jumpe client kat kedai mamak tapi sekarang kan bulan puase so tak kan la nk duduk kat kedai mamak. kang tak pasal2 je TERorder air minum.. hehe.. so bayar deposit booking and yeahh.. leh potong dari senarai..

OP nikah sanding 


**sekadar gambar hiasan**
credit to google

nota ketot: rase cam nak makan plak tgk gown atas ni..




3 comments:

  1. btul tu...OP kena cari yg btul2..xper la mahal skit kan, janji kita puas ati..gmbr kawen dah tentu kita simpan smpai bila2, so mestilah nak yg cantik kan...

    ReplyDelete